10 Ocak 2011 Pazartesi

Gün(dem)...

Günümü yarıladım.
Uyku gözlerimden
Güneş süpürmüş kabus kalıntılarımı,
Sımsıcak eliyle okşuyor yüzümü.
Huzurluyum içten içten...
Telefonlarım da kapanmış,
Azcık öte kaçmışım metalik seslerinden.
Huzurluyum, mutluyum...
Çünkü
Çevremi güneş,
Günümü de ben aydınlatmış olacağım.
Arpa suyuna fazla meyilliyim biliyorum,
Tütünün de hatırı sayılır derecesinde...
Şu anda sildim hepsini beynimden,
Tek hedefim sonsuz mutluluğum.
Çıktım evimin büyük avlusuna,
Dikili Körfezi'nin mavisi
Yine en güzel manzarayı almış kucağına
Karadağ'ın zirveleriyle oynaşmakta...
Bahçemde günü kadehliyor
Sardunyalar, begonviller, polyanta gülleri,
Bu enfes tablo karşısında...
Bir kesitti bu günün bir saatinden,
Dizelemek yaşamın en mutlu enfesliklerini,
Daha çok mutluluk güzellik var yazılmaya değer
Doğduğum ve de yaşadığım bu ANCONOZ'da...

1 yorum:

Levent ÖZCAN dedi ki...

Sevgili AYNUR KÜÇÜK HALA; Olur mu öyle şey.Kim bilir o bozkırlarda ne güzellikler vardır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...