25 Haziran 2010 Cuma

Merhaba...

Sevdim burayı ben
Kitap okur gibi başka blogları okumak keyifliymiş gerçekten :)
Başka hayatları yaşar, başka hayatların içine girip onlara dokunur gibi...
Baktım böyle olmuyor, ben de bir blog açayım dedim.
İyi de yaptım sanırım.

**********

Deniz memleketinde yaşarım ben.
ve hatta güzel ülkemin en güzel noktasında (bana göre tabi)
Ege'nin İncisi derler ya buraya
İşte o inci parlaklığında ve güzelliğinde bir yer burası
İZMİR'den bahsediyorum elbette
İl olarak İzmir tabi de aslında DİKİLİ benim memleketim
ve aslında BADEMLİ...
Başka bir yerde yaşayamam galiba.
Aynen sudan çıkarılan bir balık gibi nefes alamam,
çırpına çırpına yok olurum desem doğru söylemiş olurum heralde...
Vasiyetim var, öldüğüm zaman buraya gömülmek istiyorum.
Aşığım ben buralara,
Denize aşığım
ve doğal olarak mavinin her tonuna...

3 yorum:

Levent ÖZCAN dedi ki...

KÜÇÜK HALACIM
size de merhaba
çok teşekkür ederim, sizin sayenizde bir blog sahibi oldum
atış serbest alanımda artık doya doya yazarım
ziyaretlerinizi esirgemezsiniz umarım :)

üryan dedi ki...

iade-i ziyaretimdir..
blogunuz hayırlı olsun..

saygılar..

Levent ÖZCAN dedi ki...

@ üryan
hoşgeldiniz ve çok teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...