6 Nisan 2016 Çarşamba

ATEŞ

Yandığın kadar,
kül bırakırsın benim atmosferime.
sağda solda iki akciğerim var.
dumanınla öksürtsen ne yazar.
sonra da 
ciğerin beş para etmez diyemezsin bana.

benim solum zaten yangın yeri.

Devrimci kalemim var benim.
her manzara bende bembeyaz sayfa,
yazagelerim yıllar yıllarca.
hiçbir güzelliği kirletmiş,
bitirmiş hiç değilim.
benim güzelliğim şiirlerim.
Ya , senin neyin ?

iki kelimenle yaklaşsana bana!!

Kaç sahneye sığdıryorsun
kaç role doyuruyorsun kişiliğini ?
bir gün yanardağ ateşi
öbür gün bir türlü yanmayan  mangal kömürü gibisin.
Ben seni Çözdüm güzelim.
benim ormanımı kül etmen için
daha çok beni okuyup anlamalısın.
senin ateşin
kelimelerimin sağnağında  buhar olup gider.

sende yandığınla kalırsın.

Levent ÖZCAN.




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...