22 Nisan 2011 Cuma

AŞK

Dün günüm bana,,
Katışıksız acılara  gebe iken yarınlarım.
Hayat karnemi , ellerime sundu.
Umudumu kurtarmışım yıldızlı yapmışım hatta.
Saygımdan da geçer not almışım,
Seviyor olmaktan zayıf değildim oysa,
Ancak aşktan maalesef zayıf almışım.
En çok zoruma gidende bu oldu aslında.
Katışıksız acılara gebe iken yarınlarımda ; AŞK vardı.
Karnem kırıklarla dolu iken ; AŞK vardı.
Umudum çok azken zayıfken ; AŞK vardı.
Saygımda  ; AŞK vardı.
Seviyor olmakta iken ; AŞK vardı.

Tek bişeyi unutmuşum ,
MANTIĞIN VARLIĞINI.


Levent ÖZCAN

1 yorum:

alacaumutlar dedi ki...

Dostum,
Aşk hayatın her basamağında var bence. Yeterki görmeyi bil.
Hatta hayali yada varsayılan aşklardansa avuntun, vazgeç. Mantıklı bie sevgiden daha saplam aşk var mı? Bi düşün istersen.
başarılarının devamını diliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...