30 Aralık 2019 Pazartesi

AVANAK

Sağa bakıyorum 
Asırlık Çınar ağaçları yerinde
Kocaman Bloglar
Sola bakıyorum
Gece kondu bacalarından yükselen duman
Burnumda keskin.
Kalitesiz bedava dağıtılan kömür kokusu.
Aşağıda deniz kıyın da 
Maviye hançer gibi saplanmış limanda
Yabancı bayraklı şileplerden inen
Gümrüklü pamuk balyaları!
Oysa üç kilometre ardımda, Kadı Merasında
En kaliteli üretilen pamuk tarlalarında büyümüştüm ben.
Kafamı kaldırıyorum 
Gökyüzünde özgür kuşlar hücumu
Atama borçluyuz her şeyi diyecek oluyorum bir an !?
Lan diyorum Göçmen kuşlar adı üstünde bunların  vatanı  olur mu  ?
Bu şiir (İllaki dili yılan dili zehir saçan
İlla  ki dili cımbız  daima kötüyü çeken
Düşüncesi kıt Ata düşmanlarına istinaden bir şiir)

Levent ÖZCAN

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...