3 Ağustos 2019 Cumartesi

BEŞİ BİR YERDE





1- Karbondioksit çekeriz, Oksijen soluruz.
2- Kılcal köklerimizle topraklarınızı koruruz.
3- Yapraklarımız dökülür, mikro organizmalara besin oluruz..
4- Budanır dallarımız eşya olur, odun olur.Sinir sistemimiz yoktur acımaz kolumuz..
5- Fıstık gibi oluruz helvalar da tatlılarda kavruluruz
6- Polen oluruz, bal gibi de bal oluruz.
7- Kuş konar,Tilkiye kovuk, börtü böceğe ev oluruz.
8- İklim oluruz, yağmuru çağırırız.
....
Biz kim miyiz ?

 Çevrenizde gördüğünüz beşi bir yerde beş kardeşleriz. Tıpkı tokat gibi.

- Ben Kızıl Çam: Akdeniz de yaşarım Türk çamı diye tanırlar dünya da beni. Kızıl deseler de komünist değil ancak sosyal birliktelikler deyim !
- Ben Sarı Çam: Susuzluğa da gelirim killi tınlı toprağa da. Mütevazıyım ancak aptal sarışın değilim!
- Ben Kara Çam: İlaç desen bende,reçine desen bende. Kara dediklerine bakmayın her iklimin yeşil aydınlatanıyım!
- Ben Halep Çamı: Bakmayın Halep adıma ! Yurdunuzda mülteci tüketici değil, bilakis yurdunuzun milli nefeslerin denim ! 
- Ben Fıstık Çamı : Övünmek gibi olmasın fıstık gibiyim !

Sizler için önce hava sonra su sonra besiniz.

Altın için altımızı oyarsanız şayet.

Beş kardeş bizleri göremezsiniz ancak emperyalizmin şamarı beş kardeş tokat gibi iner: nefesinize suyunuza besinize.
Soğan gibi et gibi su da ithal edersiniz besin de...

ANCAK ?

Ya havayı ?


Levent Özcan.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...