3 Haziran 2016 Cuma

Öyle çocuksu ki
düş edişimlerim,
bilincimin bu yaşımda,
geçmişimden alacaklı olmasının
benden hatırlatması
geleceğime sonsuz ipotek aslında.
hayallerim.

Neydi...??
 köhne yaşımda 
tertemiz ciğerlerimde içtiğimde
sırt üstü yatıp bulutlara teslim ettiğimde 
kendimi....
başımı döndüren sigara ve baş ucuma düşen külleri.
bir kızı ben yarattım düşlerimde.
ve bir kadını ben yarattım
ergenlik yaşlarımda.
çok sevişlerimde.
yaşadım  ben adam gibi seni.
geçmişimde sendin
bugünün sabahın şafağında ilk sarı saç telinde geleceğimsin.
ben seni gecelerden daha koyu özlemiştim
sen beni  tirfillerin yapracıklarında bir çiğ damlası sandın
sen beni sis yaptın özgür tepeciklerin tutsak anemonlarında.
 neyseeeeeeee
 öyle yada böyle
çocuksu yada şimdiki adamsı 
ben yaşıyorum,
bilip bilemediğin
anlayıp anlayamadığın kadar

LEVENT ÖZCAN..




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...