22 Haziran 2016 Çarşamba

basit bir insan olarak doğmuşum

kanlarım devrim al ve akyuvarları
isyan ediyor
vücudumun sesini dinliyorum
 rüya bu
ve tanrı çıkıyor karşıma
diyorki çok yoruldum LEVENT

Ne yapayım

diye soruyorum

beni öldür diyor
ben seni öldüremem ki diyorum

10 tane iğneyi bir tahta parçasına çak diyor
ve yapıyorum dediklerini
direniyor görünüyor
ama ölmek istiyor benim gibi
kaba yerlerine saplıyorum iğneleri
ve ölüyor 
bana gülümseyerek
ilk önce ülkemin faşisti
 diktatörü  BULUYORUM
bir dağın zirvesinde
NEMRUT gibi ayak direniyor..
o zirveden düşüyor bir armut gibi ve ölüyor
o öldüğünde 
che uyanıyor
spartaküs canlanıyor
deniz gezmişim uyanıyor
türk devrimcisi 
ve  BEN  KOŞUYORUM
İLK REFORMUM TÜM TOPRAKLAR ÇİFTÇİLERİN OLACAKTIR
HERKESİN KARNI DOYSUN KİMSE  AÇ KALMASIN DİYE
dün ben tanrıyı öldürdüm 
insanlık adına

Levent ÖZCAN.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...