2 Temmuz 2010 Cuma

OLASI ELEŞTİRİLERE PEŞİN YANIT...

Her türlü eleştiriye açık olduğumu ifade etmek isterim öncelikle...Burada yayınladığım gerek alıntı, gerekse bana ait olan her türlü yazı ve yayının yanlış olduğunu öne süren(ler) olabilir. Hepsini ıspatlamaya hazır olduğumu belirtmek isterim.

Bu blogda paylaşacağım öncelikli konu Anconoz...Sonra çiçekler ki herkesin evinde birkaç kök çiçek ya da bitki muhakkak vardır. İsteyen herkese bakım, besin ve hastalıklarla ilgili yardımcı olabilirim.

Şiir ise en çok sevdiğim konu...Verilen bir kelime ile ilgili olarak anında şiir yazabilirim. Hem de hissederek...
Kelimelerin özüne, taşıdığı ve bana yansıttığı ruha baktığım için imla kuralları ya da kelimelerin doğru yazılması konularında pek de dikkatli ve titiz olduğum söylenemez. Güzel Türkçemizi en güzel şekilde kullanabilmek adına elimden geldiği kadar dikkat edeceğim elbet...

Evet, kelimelerinizi bekliyor olacağım...Şimdiden teşekkür ediyorum herkese...

2 yorum:

Levent ÖZCAN dedi ki...

insanlara GÜVENİMİ kaybetdirdiysem yaşamımı kaybetmiş gibi gelir bana.(İNSANLARIN GÜVENİNİ KAYBEDECEĞİME PARA KAYBETMEYİ YEĞLERİM R.BOSCHUN SÖZÜNDEN ESİNLENMİŞTİR.)

Adsız dedi ki...

blogunuzu bugun gördum.pek dolaşamadım ama güzele benziyor.bende İHANET... diyorum.bakalım nasıl birşey cıkacak hayırlı bayramlar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...