2 Mayıs 2017 Salı

Sen , utangaç gül oluverdin.
Seninle tanıştığımda,
Yazdı yada kıştı.
Fark erdermi ?
Görkeminin başka  toprağa  kök salmışlığı
Kimin umurunda.
Kişiliğinin anlamlı rengi bende.
Çimlendiğin anda,döşten seni beni taşımış ya..
Sen bana var olmuşsun ya ,
Ben ona bakarım.
Yaprağın var bahar bahar.
Gülüşün var gonca gonca.
Benim ovam , sol yanım.
Sevgi çağlar eğimi olan pınarlarda.
Sana daima daima.
Sıcaklık  serinlik can verir, sevdam
4 odalı akışkan mecramda  ( sana)
Seni güldürmek  iklimiyim..
 Güller açtıkça   gözlerinde , 
Tan gibi kıpkızıl elma yanaklarında.
Dikenlerin olsa ne yazar.
Kelimelerin , izlerin
İzlerin gözlerin.
Sen daima yemyeşil sen daima rengarenksin benim cennetimde.
Bilinçsiz , susuz kalmandan ve kurumadan,
kaygı duyarım.
Yokluğuna dayanamam,
Bulut gibi ağlarım dinmeden bıkmadan
Sana  gözyaşlarım BİR HİÇ
Yeter ki  sen yaşa..
Ben ..
Ben..
Canımı bağışlarım sana.

Levent ÖZCAN




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...