1 Ekim 2011 Cumartesi



NEDEN----------
NEDEN---------
VE----------  NİÇİNNNN.........
                   .................TUTURMUŞKEN
                             ATEŞ DUMAN YOLUMU
    KÜSTÜRMÜŞKEN
GÜNEŞİ
yutarken atmosferin nefesini
NEDEN?
DİNLESE YA O YÜREK!!
 bendeki bu YÜREK ATIŞLARINI KESMEDEN.
DUYGUDAN BİR BEDEL BİÇ HADİ...
KOY HATRINI DERİNLERE,
KOCAMAN OLSUN GÖZLERİN KISILSIN, SONRAsonra KİRPİK SESLERİNDEN NEM ALIP  AĞLASIN.
HIÇKIRIK TUFANLARINA GEBE İKEN.
SAKİN DURUŞLARININ
İŞKENCE KORKULARININ ADIM ADIM SEVGİLİSİMİSİN SEN.
SİMSAR GECELER TENHA TENHA KOYU ÇALMAKTA
SENİNLE ORTAK  ACI ÜRETEN.
NEDEN----------NEDEN---------
KONUŞMADAN,BAKIŞMADAN
İSYANCI  KARŞI ÇIKIŞLARINLA  SEN,
koşumları ZAYIFLATILMIŞ
paldumsuz DÜŞÜNCELERİMDESİN.
KÜTLENLE DOLDURDUN ATMOSAFER ANLARIMI.
YOLU TARİFİ YOKKEN DÜŞÜNCELERİMİN,
BİR ÇOCUK ürkekliğiyle çekingen, en masum yerimden,
uzatmıştım sana tek varlığım servetim olan sevgimi.
Hayatı devşirme onurlarla, hayatı suni yaklaşımlarla değil,
İlkbaharın hırçın yağmurlarından geriye kalan tabiat örtüsü kadar koyu,
Yaz yağmuru kadar serinlik keşfeden sıcak firarisi,
Sonbaharın sarı çıplak düşleriye, yalın sade kış kabusları asiliğinde yaşamıştım ben.
Aşkı verdin ; kayıtsız ,hesapsız ,tutanaksız, ifadesiz apar topar yalnızlık kuytuluklarımda.
Goncayı gördüm, mavinin rengini ,gecede güneşi güneşte mehtabı,
Kışın ortasında tarifsiz bahar , yaz ortasında yıldırım yorgunu sel çağlayını soğuklarıda.
Çaresizim şimdi  BENİ İKLİMSİZ  bırakıp son yağmurlarımı çalıp gittin.
Çöl misali kum  tufanlarımı artık  yüreğimdeki denize,senide en derine pinaların sedefsi arkadaşlıklarına gömdüm.

Levent ÖZCAN

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...