16 Ekim 2016 Pazar

İYİ Kİ VARSIN....

Memleketim kadar seni SEVDİM.
Devrimcilerin devrim aşkı kadardı sana SEVGİM.
Ben olan bu ADAMIN,
Sen olan bana o en yakışan KADININ,
İnancı GİBİ,
Ekmeği GİBİ,
Edebiyatı GİBİ,
Bilimi GİBİ,
Keşke senin kadar sevmeyi BAŞARABİLSEYDİM

Sigaraların filitlerini , binlerce kez emeceğime,
(lanetler olsun binlerce kez)
Keşke dudaklarında,dudaklarımla dans edebilseydim.
Avare sarhoşluk kadehleri yerine,
(adı batsın içmenin, anlık efeliliğinin)
Keşke ruhunla, cisminle,varlığınla sarhoş olabilseydim.

Aptal denizi mesala ve onun rengini çalan güneşin,
On iki saatlik hüznü yerine,
Uykusuzluk bağımlılığına, direnemeyen göz kapaklarıma,
Direnç vererek ve gözlerine bakarak en azından,
Keşke uyuyabilseydim.

GÜNAYDIN DEVRİMCİ KADINIM.
(iyi ki VARSIN)

Levent ÖZCAN.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...