3 Mayıs 2016 Salı

BİNLERCE DEVRİM GÜLLERİNE



Yoruldum,,,
DENİZ.
Köreltildi insanca yaşam hevesim....
YUSUF.
Kırıldı kolum kanadım İNAN,,,
HÜSEYİN.
Süngüm soldu susuz kala kalmış gül goncası gibi....
MAHİRİM..
İhanete uğruyorum hala,,,,,
SİNAN CEMGİLİM.

Yıllar geçti ,
 ben sizin kadar ,
GENÇ değilim.
Hayal ettiğiniz,
Devrim bahçenizde 
ayrık ayrık faşizm
Devrim düşüncenizde ,
kapkaranlık ve çepe çevre,
örümcekler,
 ağlar bağladı.
Televizyonlar,futbol , şans oyunları ile
fakir ruhlu,
zengin yaşamı anlatan 
ucuz  diziler bizleri uyuttu.
Faşist teknoloji
okumayı unutturdu.
Bitirdiler 
yarım kalan emanitinizi

sen ölmeseydin 
sen nefes alıyor olsaydın,
torun torbaya karışsaydın,
sen satılsaydın genç yaşında,
direnç kalırmıydı , bu yaşıma kadar 
emek yorgunu yurdumda.

DENİZİM , YUSUFUM, HÜSEYİNİM,
nice devrim gencim.
nefes aldığım sürece sizden çok çok büyüğüm.
onurlu ölümünüzle ben doğdum.
Adım attım Yürüdüm.
GENÇ oldum ,
sizi okudum 
yurdum sevdasına düştüm,
sizin gibi genç değilim 
şimdi.
ama zamane çocuklarından daha 
daha gençsiniz .
Katledildiğiniz dar ağacı doğum mecaranız
düşüncelerinizle eylemleriniz 
unutmayın  tazecik bir fidan 
ilk günkü gibi.
Devretttiğim gen çiçeklerimde..

Levent ÖZCAN.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...