14 Aralık 2014 Pazar

Teni titretti be .....Mermi rüzgarından yavaş yiv boğumu.
sarmal sevdalarda bu yürek
kanadı canımın can içi.....
Kurudu kan renginden gül kurusuna döndü benliğim..
Duvar sabit bakışlı bir parmak izine yataklık eden kahpe bir casus.
Penceresi yalancı saydam örümcek ağlı yavşak iki yüzlü bakır tel koşumlu..
Huşu içinde sürdüm direncimi burun deliklerime
Son nefesime an be an yazdım yaşamımı.Kaşlarım arası çatı katıma.
Daldırdım küçülttüm hapsettim hayallerimi...
Toz rakımı düşük ama göyüzü kadar bulut değildi
Barutun yavuklusu olmuştu atmosferim...
Parmağımdan sızan kızıllıkla kurdum serefimi...
Bir kapı mandalında hatıra bıraktım canımı...
Direncimi çarcur ettim sevdamın ülkesinde..
Çamur çukurunda ölümü seçtim ben ve CAN TESLİM ettim.
Yıllar geçsede göz çukurlarımda can verdim yeşile..
Yıllar geçsede Boy verdim bu DİZELERE.
Levent ÖZCAN

4 yorum:

bilge dedi ki...

Ne içten dizeler...Direncimi Çarçur ettim sevdamın ülkesinde...dostlukla..

Hamiyet Akan dedi ki...

Bu yıl iyiliklerin, güzelliklerin yılı olsun. Mutlu yıllar..

Levent ÖZCAN dedi ki...

Sayın Bilge; Çok teşekkür ederim.

Levent ÖZCAN dedi ki...

Sayın Hamiyet Akan.Nice güzel günlere.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...